Sonntag, 8. März 2009

Ich bin e'ne kölsch jung

Wnn ich den Poldi seh, dann muss ich an das Lied von Willy Millowitsch denken. ich versteh kölsch, da ich 4 Jahre in Köln gelebt habe.

Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache?
Ich bin ein Kölscher Junge, was willst Du machen

Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.
Ich bin ein Kölscher Junge und tue gern lachen.

Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,
Ich auch sonst nicht schlecht, nein ich bin brav,

Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf!
Mein Lieblingswort ist Kölle Alaaf!

und so weiter:


Willi Millowitsch - Kölsche Jung

Als kleine Jung hat ich mich ens verlaufe,
ich jläuf ich wollt m'r nur e Rahmkamellsche kaufe,
ich fung ming Stroß nit mih, jo dat wor schwer,
ne Schutzmann frochte mich, Wo besde her?
Ich hatt en Angs, hä nohm mich beim Schlawitsche,
em Jeis saah ich mich schon terektdemang em Kittsche,
doch spot ich janz jenau, hä meint et joot met mir,
ich säht ihm dann treu hätzich op ming Ihr.

Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache?
Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.
Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,
Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf!


Ich deit och schwer aan minger Mutter hänge,
wenn se och menchesmol met mir deit kräftig schänge,
doch wor em Jrund ich doch, dä leeve Jung,
su leich braat ich se nit us dem Verzung,
un hat ich ens e Sammeltass´ zerbroche´,
dann daach ich janz bestimmp jetzt häsde jet verbroche,
die Mam´ säät nor för mich, du küss nit vör de Tür,
ich säät dann, Mam´ ich kunn doch nix doför.

Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache?
Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.
Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,
Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf!

Ich rode dir, loss nie d'r Kopp ens hange,
laach doch em Levve nur, dann weesde dich schun fange,
denn wenn de nit mi laachs, dat is verkeht,
sing doch ding Muttersproch op Kölsche Leed,
sing so wie ich, da bruchst dich nit zu schamme,
Sing su wie ich, du bruchs dich nit ze schamme,
und hässde Truusverloss, dann singe mir zesamme,
wenn do dann einesdaachs vör'm Himmelspötzje steihs,
dann saach dem Petrus heimlich janz still un leis:

Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache?
Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache.
Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav,
Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf!
___________________________


Musik & Text: Fritz Weber

Trackback URL:
https://mariehh.twoday.net/stories/5566951/modTrackback

In Hamburg an der Elbe

schreibt Marie

Kalender

was ich so höre

Das bin ich

Wetter HH

Web Counter


counter

Status

Online seit 5776 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 15. Jul, 02:09

Suche

 


.
Billstedt
Hamburg
Harburg
Hartz4
Info
Interessantes
Kino
Klönsnack
Lukas Podolski(Fussball)
Online-Test
Spielspass
Spruch des Tages
TV & Co
Videos
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren